Yoğunluklu Lazer Teknolojisi

BTL Yüksek yoğunluklu lazer teknolojisi, düşük seviyeli lazer terapisinin (LLLT) kanıtlanmış tedavi prensiplerini temel alır. 12 W’a kadar yüksek gücü savarinde ağrı tedavisi için sınırsız penetrasyona sahiptir.

BTL Yüksek yoğunluklu lazer cihazları, ileri düzeyde biyostimülatif ve iyileştirici etkilere sahiptir. Biyostimülasyon, hücresel düzeyde doku gelişiminin ve onarımının uyarılması anlamına gelmektedir. Lazer ışığı, monokromatik ve tutarlı olması nedeniyle, hassas bir şekilde ayarlanabilecek özelliktedir.
Yüksek güç, bu lazer ışığına yüksek bir penetrasyon yeteneği kazandırarak derin dokularda istenilen etkinin ortaya çıkmasına neden olur. Yüksek dalga boyuna sahip sistem ile serbest sinir uçlarının fotomekanik olarak stimülasyonu sinir sistemindeki ağrı yollarını bloke ederek hızlı analjezi sağlar.

EN YAYGIN UYGULAMALAR

Ağrılı omuz

Epikondilit

Kalça artrozu

Karpal tünel sendromu

Petallar tendinopati

Bel ağrısı

Aşil tendiniti

Dorsalji

Ozon Terapi Uygulaması Faydaları Nedir?

Ozon Terapi (Lokal)

Lokal uygulamalar hastalığa göre uygun dozda hazırlanan ozon ve oksijen karışımının damar yerine eklemler, kas, tendon, cilt üzerine ya da vücut boşluklarına uygulanmasına dayanmaktadır.

Rektal Ozon Tedavisi

Rektal ozon tedavisi vücuda bağırsak mukozasından emilim yoluyla doğrudan ozon verilmesi olarak tanımlanabilir. Rektal ozon uygulaması, rektal bölgedeki fissür, fistül, hemoroid gibi hastalıklarda, erkeklerde prostat, kadınlarda jinekolojik hastalıklarda ve kanserin bu bölgede ortaya çıkması gibi durumlarında tedaviye destek olarak önerilir.
Rektal ozon tedavisinde ozon molekülleri, besinler veya makattan fitil şeklinde verilen ilaçlarda olduğu gibi bağırsak cidarında bulunan hücreler tarafından emilerek kana karışır. Bağırsaktan emilerek kana karışan bütün besinler ve kimyasallar gibi ozon da dolaşımla doğrudan karaciğere gider.
Ozon, karaciğerden geçerken tüm hücreler ozon ile temas etmiş olur. Bu temas sırasında hücrelerin antioksidan kapasiteleri yükselir. Karaciğerde iltihabi bir süreç (hepatit) bulunuyorsa bu iltihabi bir süreç geriler. Buna bağlı olarak karaciğer enzimleri normale döner ve virüs yükü anlamlı derecelerde azalır.
Zararlı bakterileri, virüsleri, mantarları ve protozoayı ortadan kaldırır
Oksijen Metabolizmasını uyarılır.
Bağışıklık sistemini güçlendirir.
Enflamasyon şiddeti azalır.

Meet Our Doctors

Our administration and support staff all have exceptional people skills and trained to assist you with all medical enquiries. Doctors will be available from 8 am : 12 am , kindly call to confirm your Appointment.

Lütfen genel veya tıbbi sorularınız için güler yüzlü resepsiyon personelimizle iletişime geçebilirsiniz. Doktorlarımız acil aramaları cevaplayacak veya geri dönecektir.

Dr.Selcan Arpa Klinik