BESLENME VE DİYET DANIŞMANLIĞI

Sağlıklığa bütüncül yaklaşımın en önemli unsurlarından birisi yeterli ve dengeli beslenmektir. Beslenme ve diyet danışmanlığının amacı; kişinin sağlık durumunun korunması ve sürdürülmesi, oluşabilecek hastalıkların önlenmesi veya var olan hastalıkların komplikasyonlarının azaltılıp hastalıkların tedavi edilmesi için gerekli beslenme programının oluşturulmasıdır.

Beslenme ve diyet danışmanlığı hangi alanlarda hizmet vermektedir?

Kliniğimizde beslenme ve diyet danışmanlığı ideal kilo ağırlığına ulaşmak veya kronik hastalıkların tedavisinde hizmet vermektedir. Beslenme ve diyet danışmanlığının hizmet alanlarını özellikle sıralamak gerekirse;

• Obezitede Beslenme
  • Yeme bozukluklarında Beslenme
  • Gastrointestinal Sistem Hastalıklarında Beslenme(reflü, gastrit, konstipasyon, diyare, kanserler, Ülseratif kolit ve crohn hastalığı, safra kesesi hastalıkları vs.)
  • Besin İntoleranslarında Beslenme(Çölyak, Laktoz intoleransı vs.)
  • Kardiyovasküler Hastalıklarda Beslenme
  • Kanserde Beslenme
  • Sporcularda Beslenme
  • Gebe ve Emziklilerde Beslenme
  • Diyabette Beslenme ( Tip 1, Tip 2, Gestasyonel Diyabet)
  • Sinir,Kas İskelet Sistemi Hastalıklarında Beslenme (Parkinson, Epilepsi, Felç, MS, Migren, Fibromiyalji, Artritler vs.)

Lütfen genel veya tıbbi sorularınız için güler yüzlü resepsiyon personelimizle iletişime geçebilirsiniz. Doktorlarımız acil aramaları cevaplayacak veya geri dönecektir.

Dr Selcan Arpa Klinik

Pazartesi-Cuma        10.00 – 19.00