Pediatric Clinic

Some neurologists receive subspecialty training focusing on a particular area of the fields, these training programs are called fellowships, and are one to two years.

Zocdoc Overall Rating , based
on 7541 reviews.

Multipass Tedavi

Multipass tedavisi, kan ozon metodunda çoklu ozon tedavisidir. Avrupa’da özellikle Lahodny metodu (ten pass ozone) olarak anılır. Buradaki mantık birkaç seansta alınan ozon uygulamasının tek seansta yapılması işlemidir. Özellikle hastadan kan alınır, ozonlanır ve verilir ve tekrar alınır, tekrar ozonlanır tekrar verilir. Bunu 10 kereye yaparsınız ve buna multipass ozon yani çoklu ozon sistemi denir.

Çoklu ozon özellikle kanser hastalıklarında ve kronik hastalıklarda çok bir etkili bir metottur. Çünkü ozon uygulamasında vücuda ozonlanmış kanı verdiğiniz anda bir impulse yaratır, yani vücutta bir etki yaratır. Siz bunu ardışık yaptığınızda o gün vücuda bu etkiyi arka arkaya yaparsınız ve vücuttan bu tepkiyi alırsınız.

Dolayısıyla kronik rahatsızlıklarda ve kanser hastalarında multipass ozon uygulamak çok etkili bir metottur. Ülkemizde henüz az da olsa bunu uygulayan bazı merkezler var. Kliniğimiz de bu metodu uygulayan merkezlerden bir tanesi. Çünkü kan ozonla multipass metodu uygularken bazı riskler var. Özellikle pıhtılaşma açısından uygulama zorlukları vardır. Ve bununla ilgili özel aletler gerekmekte.

Major Tedavi

Ozonun güçlü okside edici özelliği vardır, bir nevi detoks yöntemi olarak düşünebileceğimiz uygulama mikroorganizmaları öldürmenin yanında tüm toksinleri de nötralize edebilir.

Hastalıklı veya zedelenmiş bölgelere oksijen taşınımını arttıran ozon uygulaması bağışıklık sistemini güçlendirir, bedensel ve ruhsal fonksiyonlara direnç sağlar. Yaşın ilerlemesiyle ciltte oluşan deformasyon, akne, leke bozukluklarında sıkça tercih edilir. Stres ve yorgunluk sorunlarında da kullanılan ozon terapi, vücuttaki her hücreyi temizler, arındırır ve bedene enerji verir.

Ozon Terapi Uygulaması Faydaları Nedir?

Ozon Terapi (Lokal)

Lokal uygulamalar hastalığa göre uygun dozda hazırlanan ozon ve oksijen karışımının damar yerine eklemler, kas, tendon, cilt üzerine ya da vücut boşluklarına uygulanmasına dayanmaktadır.

Rektal Ozon Tedavisi

Rektal ozon tedavisi vücuda bağırsak mukozasından emilim yoluyla doğrudan ozon verilmesi olarak tanımlanabilir. Rektal ozon uygulaması, rektal bölgedeki fissür, fistül, hemoroid gibi hastalıklarda, erkeklerde prostat, kadınlarda jinekolojik hastalıklarda ve kanserin bu bölgede ortaya çıkması gibi durumlarında tedaviye destek olarak önerilir.
Rektal ozon tedavisinde ozon molekülleri, besinler veya makattan fitil şeklinde verilen ilaçlarda olduğu gibi bağırsak cidarında bulunan hücreler tarafından emilerek kana karışır. Bağırsaktan emilerek kana karışan bütün besinler ve kimyasallar gibi ozon da dolaşımla doğrudan karaciğere gider.
Ozon, karaciğerden geçerken tüm hücreler ozon ile temas etmiş olur. Bu temas sırasında hücrelerin antioksidan kapasiteleri yükselir. Karaciğerde iltihabi bir süreç (hepatit) bulunuyorsa bu iltihabi bir süreç geriler. Buna bağlı olarak karaciğer enzimleri normale döner ve virüs yükü anlamlı derecelerde azalır.
Zararlı bakterileri, virüsleri, mantarları ve protozoayı ortadan kaldırır
Oksijen Metabolizmasını uyarılır.
Bağışıklık sistemini güçlendirir.
Enflamasyon şiddeti azalır.

Meet Our Doctors

Our administration and support staff all have exceptional people skills and trained to assist you with all medical enquiries. Doctors will be available from 8 am : 12 am , kindly call to confirm your Appointment.

Book An Appointment

Please feel welcome to contact our friendly reception staff with any general or medical enquiry. Our doctors will receive or return any urgent calls.

Green Diamond Clinic

Opening Hours