MEZOTERAPİ AĞRI

Son dönemlerde giderek daha fazla talep gören ağrı mezoterapisi kişinin vücudunda ağrının bulunduğu bölgeye uygulanan bir prosedürdür. Az dozda ilacın uzun aralıklarla hastaya uygulandığı bu yöntem, hastaların kullanmakta olduğu ilaçların ve dozların azaltılmasında da etkili bir yöntem olarak kabul edilir.

Ağrı mezoterapisinde; ağrı kesici ilaçlar, kalsitonin ve tiroksin gibi hormonlar, bitkisel özler, vazodilatörler ve antibiyotikler gibi reçeteli ilaçlar, kolajenaz ve hiyalüronidaz gibi enzimler, vitaminler ve mineraller kullanılabilir. Kalsitonin somon balığından elde edilmekte olup osteoporozdan kansere kadar ağrılı kemik bozukluklarının tedavisi amacına yönelik mezoterapi uygulamalarında en sık kullanılan ilaçlardandır.

Geleneksel mezoterapi; gut, servikobrakial sendrom, fibromiyalji, nevralji, migren ve adet ağrıları gibi birçok akut ve kronik ağrı sendromunda ağrı giderici bir yöntem olarak tercih edilebilir.

• Ağrı Mezoterapisinin Faydaları Nelerdir?

Kas ve eklem ağrılarını rahatlatır

menisküs, stres kırıkları, romatizma, tetik parmak, bağ yaralanmaları, zona ve Aşil tendon problemlerinin tedavisinde kullanılabilir.

Lütfen genel veya tıbbi sorularınız için güler yüzlü resepsiyon personelimizle iletişime geçebilirsiniz. Doktorlarımız acil aramaları cevaplayacak veya geri dönecektir.

Dr Selcan Arpa Klinik

Çalışma Saatlerimiz