Pediatric Clinic

Some neurologists receive subspecialty training focusing on a particular area of the fields, these training programs are called fellowships, and are one to two years.

Zocdoc Overall Rating , based
on 7541 reviews.

OZON TERAPİ(REKTAL)

Rektal ozon tedavisi vücuda bağırsak mukozasından emilim yoluyla doğrudan ozon verilmesi olarak tanımlanabilir. Rektal ozon uygulaması, rektal bölgedeki fissür, fistül, hemoroid gibi hastalıklarda, erkeklerde prostat, kadınlarda jinekolojik hastalıklarda ve kanserin bu bölgede ortaya çıkması gibi durumlarında tedaviye destek olarak önerilir.

Rektal Ozon Tedavisi Size Nasıl Fayda Sağlar?

Rektal ozon tedavisinde ozon molekülleri, besinler veya makattan fitil şeklinde verilen ilaçlarda olduğu gibi bağırsak cidarında bulunan hücreler tarafından emilerek kana karışır. Bağırsaktan emilerek kana karışan bütün besinler ve kimyasallar gibi ozon da dolaşımla doğrudan karaciğere gider.

Ozon, karaciğerden geçerken tüm hücreler ozon ile temas etmiş olur. Bu temas sırasında hücrelerin antioksidan kapasiteleri yükselir. Karaciğerde iltihabi bir süreç (hepatit) bulunuyorsa bu iltihabi bir süreç geriler. Buna bağlı olarak karaciğer enzimleri normale döner ve virüs yükü anlamlı derecelerde azalır.

Rektal Ozon Uygulamasının Faydaları Nelerdir ?

Zararlı bakterileri, virüsleri, mantarları ve protozoayı ortadan kaldırır
Oksijen Metabolizmasını uyarılır.
Bağışıklık sistemini güçlendirir.
Enflamasyon şiddeti azalır.

Lütfen genel veya tıbbi sorularınız için güler yüzlü resepsiyon personelimizle iletişime geçebilirsiniz. Doktorlarımız acil aramaları cevaplayacak veya geri dönecektir.

Dr.Selcan Arpa Klinik

Pazartesi-Cuma        10.00 – 19.00